Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o. w Trzebini poszukuje pracownika na stanowisko:

REFERENT DS. ADMINISTRACJI

Zakres obowiązków jest związany z bieżącym administrowaniem zasobami gminnymi oraz wspólnot mieszkaniowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowana specjalność budowlana, zarządzanie nieruchomościami
  • Bardzo dobra organizacja pracy i konsekwencja w realizacji wyznaczanego celu
  • Dokładność, skrupulatność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Biegła obsługa komputera MS Office, MS Excel

Oferujemy:

  • Duży zakres samodzielności przy wykonywaniu zadań
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Praca w kompetentnym zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV z adnotacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na adres:

Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o.

ul. Matejki 1

32-541 Trzebinia

e-mail: renata.gladki@mzn-trzebinia.pl

w terminie do 09 grudnia 2022 roku.

MZN Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Skip to content