Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o. w Trzebini poszukuje pracownika na stanowisko:

Poszukujemy osoby na stanowisko REFERENT DS. ADMINISTRACJI  ½ ETATU

UMOWA NA ZASTĘPSTWO

Zakres obowiązków jest związany z bieżącym administrowaniem zasobami gminnymi,  wspólnot mieszkaniowych oraz obsługą cmentarzy komunalnych.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Bardzo dobra organizacja pracy i konsekwencja w realizacji wyznaczanego celu
  • Dokładność, skrupulatność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Biegła obsługa komputera MS Office, MS Excel

Oferujemy:

  • Duży zakres samodzielności przy wykonywaniu zadań
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Praca w kompetentnym zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV z adnotacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na adres:

Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o.

                        ul. Matejki 1

                   32-541 Trzebinia

email: renata.gladki@mzn-trzebinia.pl

w terminie do 12 listopada 2023 roku.

MZN Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Skip to content