Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o. w Trzebini poszukuje pracownika na stanowisko:
REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Zakres obowiązków jest związany z bieżącym administrowaniem zasobami gminnymi oraz wspólnot mieszkaniowych.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, preferowana specjalność budowlana, zarządzanie nieruchomościami
- Bardzo dobra organizacja pracy i konsekwencja w realizacji wyznaczanego celu
- Dokładność, skrupulatność
- Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
- Prawo jazdy kategorii B
- Biegła obsługa komputera MS Office, MS Excel
Oferujemy:
- Duży zakres samodzielności przy wykonywaniu zadań
- Przyjazną atmosferę pracy
- Praca w kompetentnym zespole
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV z adnotacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na adres:
Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o.
ul. Matejki 1
32-541 Trzebinia
e-mail: renata.gladki@mzn-trzebinia.pl
w terminie do 09 grudnia 2022 roku.
MZN Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.