Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o. w Trzebini poszukuje pracownika na stanowisko:

REFERENT DS. ADMINISTRACJI BUDYNKÓW

Zakres obowiązków jest związany z bieżącym administrowaniem zasobami gminnymi, wspólnot mieszkaniowych, obsługą cmentarzy komunalnych i zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie
• Bardzo dobra organizacja pracy i konsekwencja w realizacji wyznaczanego celu
• Dokładność, skrupulatność
• Umiejętność rozwiązywania problemów pod presją czasu
• Odporność na stres
• Prawo jazdy kategorii B
• Biegła obsługa komputera MS Office, MS Excel

Oferujemy:
• Duży zakres samodzielności przy wykonywaniu zadań
• Przyjazną atmosferę pracy
• Praca w kompetentnym zespole
• Stabilne warunki zatrudnienia
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV z adnotacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na adres:

Miejski Zarząd Nieruchomości Spółka z o.o.
ul. Matejki 1
32-541 Trzebinia

email: renata.gladki@mzn-trzebinia.pl

w terminie do 24.05.2024 roku.

MZN Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Skip to content